Τα backstage του All Star στο Τορόντο

Η Σαμάνθα Αποστολοπούλου γράφει στο «Majenco’s Point of View» τη μεγάλη εμπειρία που αποκόμισε από την παρουσία της στο All Star Game που έγινε στο Τορόντο.

Γιώργος Κυριακόπουλος
Τα backstage του All Star στο Τορόντο

Παγκοσμίως είδατε όλοι τι έγινε εντός γηπέδου στο Τορόντο και εγώ θα σας πω τι έγινε εκτός.

Εξυπακούεται πως ήταν απίστευτο όλο αυτό που βίωσα αν και κάποια στιγμή εντός αυτοκινήτου ήταν -27'C και εκτός άγγιζε το τσουχτερό -40'C (εκεί ένιωθα σαν να πάθαινα ένα κάπως εγκεφαλικό και έμφραγμα μαζί καθώς και ότι είχα γίνει χιονάνθρωπος κανονικά και πως τα δάχτυλα μου θα ξεκολλάγανε αν πάσα στιγμή και θα τα μάζευα μέσα από το χιόνι και αυτό σας το λέω ΧΩΡΙΣ καμιά υπερβολή).

Διαβάστε περισσότερα στο queen.gr και το «Majenco’s Point of View»

COMMENTS