Απογοητευμένος ο «Σόφο»

Απογοητευμένος από την απόδοση του στον τελικό εμφανίστηκε ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης που τόνισε ότι θα παραμείνει στην «ομάδα του λαού»…

Απογοητευμένος ο «Σόφο»

«Είμαι απογοητευμένος με τον εαυτό μου γιατί δεν έπαιξα όσο καλά ήθελα στον τελικό. Δεν βοήθησα την ομάδα όπως μπορούσα. Ελπίζω να το κάνω του χρόνου» είπε ο «Σόφο» κατά την άφιξη της Μακάμπι στο αεροδρόμιο του Τελ Αβιβ ενώ στην ερώτηση για το αν συνεχίσει την καριέρα του στην «ομάδα του λαού» και την επόμενη σεζόν απάντησε: «Έχω συμβόλαιο».

Τέλος σχολιάζοντας στην φετινή πορεία της Μακάμπι στην Ευρωλίγκα είπε: «Είχαμε μία εξαιρετική σεζόν στην Ευρωλίγκα, αλλά τι να κάνεις; Κανένας δεν περίμενε να φτάσουμε τόσο μακριά στη διοργάνωση. Ήταν σίγουρα ένα επίτευγμα».