Αρχή προσλήψεων στη Williams
Αλλαγή στο τεχνικό τμήμα της Williams με την πρόσληψη του Μάικ Κάφλαν, ο οποίος απολύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια από τη McLaren για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο κατασκοπείας με τη Ferrari.
Η Βρετανική ομάδα της Formula 1 ανακοίνωσε σήμερα ότι ο 52χρονος Βρετανός, ο οποίος εργαζόταν από το 2007 στο αμερικανικό πρωτάθλημα NASCAR και την «Michael Waltrip Racing», θα είναι ο νέος επικεφαλής μηχανικός της Williams και πως θα αναλάβει τον επόμενο μήνα τα νέα καθήκοντά του.
Την ίδια ώρα, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Σαμ Μάικλ και ο επικεφαλής αεροδυναμικής, Τζον Τόμλινσον, υπέβαλαν την παραίτησή τους και ανακοίνωσαν πως θα αποχωρήσουν στο τέλος της χρονιάς. Επίσης το ίδιο έκανε ο πρόεδρος της Williams, Άνταμ Παρ, στους συνιδρυτές της ομάδας, Φρανκ Γουίλιαμς και Πάτρικ Χεντ, ο οποίος θα αποχωρήσει μέσα στη χρονιά.
Ο Κάφλαν εξέτισε ποινή διετούς αποκλεισμού από τη Formula 1 για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο κατασκοπείας, για το οποίο η McLaren τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο, ενώ της αφαιρέθηκαν όλοι οι βαθμοί της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η McLaren απέλυσε τον επικεφαλής σχεδιαστή της, καθώς στην κατοχή του βρέθηκε ένα ντοσιέ 780 σελίδων με μυστικά δεδομένα της Ferrari, ενώ, από την πλευρά της, η «scuderia» έδειξε την εξόδο στον Νάιτζελ Στέπνεϊ, τον Βρετανό μηχανικό, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι έδωσε τις πληροφορίες στον Κάφλαν.
Ο διευθυντής της ομάδας δήλωσε ότι ο Κάφλαν ήθελε να επιστρέψει στη Βρετανία για οικογενειακούς λόγους και πως θα είναι υπεύθυνος για το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς (την FW34) ενώ ο Σαμ Μάικλ συνεχίζει να δουλεύει στο αυτοκίνητο της φετινής σεζόν.
Πριν από τη McLaren το 2002, ο Κάφλαν εργάστηκε στις ομάδες: Lotus, Benetton,Tyrell , Ferrari και Arrows. «Στο τέλος της χρονιάς θα αποφασίσουμε αν ο Μάϊκ θα γίνει τεχνικός διευθυντής ή αν θα παραμείνει επικεφαλής μηχανικός και θα φέρουμε δίπλα του κάποιον άλλον, ο οποίος θα μπορέσει να δυναμώσει ακόμη περισσότερο την ομάδα» επισήμανε ο Παρ, ο οποίος πρόσθεσε πως η Williams θα αναζητήσει να προσλάβει έναν νέο επικεφαλής αεροδυναμικής πριν από το τέλος της σεζόν.