Η Ford οδηγεί η Citroen υποχωρεί
Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Abu Dhabi Ford) είναι πρώτος στο ράλι Πορτογαλίας, με τους Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford) και Σεμπαστιάν Οζιέρ (Red Bull Total Citroen) να τον ακολουθούν.
Διαφορετική τακτική από τη Ford και τη Citroen στον 3ο αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Οι Βρετανοί επιτίθενται και κρατούν την πρώτη θέση και οι Γάλλοι αμύνονται μένουν στην 3η και 4η θέση της γενικής κατάταξης για να έχουν καλύτερη θέση εκκίνησης (καθαρότερο δρόμο) σήμερα (Σάββατο) δεύτερη ημέρα του αγώνα. Έτσι ελπίζουν πως θα μπορέσουν να εξαπολύσουν την επίθεσή τους για τη νίκη.
Οι Σεμπαστιάν Οζιέρ και Γιάρι Μάτι Λάτβαλα ήταν οι ταχύτεροι και εναλλάσσονταν στην πρώτη θέση ης γενικής κατάταξης.
Στην τελευταία ειδική διαδρομή ο Οζιέρ είδε πως η απόσταση από τον αντίπαλό του θα ήταν πολύ μικρή και μείωσε το ρυθμό του (επίτηδες) χάνοντας δύο θέσεις ώστε να πιέσει και να μην πιεστεί εκείνος. στις δηλώσεις του μάλιστα είπε πως θέλει να κυνηγά και να πιέζει παρά το αντίθετο.
Ίσως ο Γάλλος να το παραέκανε και ο Λάτβαλα εκμεταλλεύτηκε τη μικρή διαφορά, που είχε φτιάξει από την πρώτη θέση. Έτσι σήμερα (Σάββατο) ξεκινά με διαφορά 11’’ από τον 2ο Χίρβονεν, 13,7’’ μπροστά από τον Λέμπ και 16,7 από τον Οζιέρ.
Από την άλλη πλευρά ο Χίρβονεν (2ος) δηλώνει πως αισθάνεται έτοιμος για μάχη και είπε πως σήμερα (Σάββατο) θα οδηγήσει flat-out για να κερδίσει ειδικές διαδρομές.
Στη Citroen ακολουθούν την τακτική Λέμπ και δεν διακρίνονται για να μην ξεκινούν πρώτοι, διατηρώντας παράλληλα μία επαφή ώστε να επιτεθούν την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Πίσω από τους 4 ο Πέτερ Σόλμπεργκ δίνει τη δική του μάχη με την ατυχία και τα κατεστραμμένα ελαστικά τόσο που να αναρωτιέται αν θα του κόστιζε λιγότερο η εγκατάλειψη από την ταλαιπωρία αυτή με τρία κλαταρίσματα σε 3 ειδικές.
Πολύ καλό αγώνα κάνει ως τώρα ο Αρμίντο Αρόγιο (Mini S2000) στο ντεμπούτο του Mini.
Τέλος στη κατηγορία WRC Academy των νέων οδηγών προηγείται ο Γκρεγκ Μπριν και ακολουθούν οι Ίγκον Κάουρ και Άλιστερ Φίσερ.