Νέο Lexus GS

Νέο Lexus GS

Προσαρμοσμένη οδήγηση με Lexus Drive Mode Select που προσφέρει μέχρι τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, χάρη στα οποία προσαρμόζεται η συμπεριφορά του GS στις προτιμήσεις του οδηγού.

Ένας από τους κυριότερους στόχους των μηχανικών όταν σχεδίαζαν το νέο  GS ήταν να συνδυάσουν μία πιο σπορ οδική συμπεριφορά με το ίδιο υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης. Για να το πετύχουν, αύξησαν την ακαμψία του αμαξώματος, επανασχεδίασαν τις αναρτήσεις εμπρός και πίσω, βελτίωσαν τα φρένα. Η λειτουργία Drive Mode Select επιτρέπει τη μέγιστη αξιοποίηση αυτών των μηχανολογικών βελτιώσεων, αυξάνοντας είτε την οικολογική διάθεση ή τις σπορ δυνατότητες του GS, ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.

Οι διαθέσιμες επιλογές είναι: ECO, NORMAL και SPORT S mode και, σε μοντέλα εφοδιασμένα με Adaptive Variable Suspension, επιπλέον το SPORT S+ mode. Προεπιλογή είναι το πρόγραμμα NORMAL. Στο ECO Drive Mode, η απόδοση ισχύος του κινητήρα, το άνοιγμα του γκαζιού και ο κλιματισμός ελέγχονται αυτόματα για μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου. Μόλις επιλεγεί, τα όργανα και η ένδειξη «ECO mode» γίνονται μπλε. Στο SPORT S mode ο κινητήρας προσαρμόζεται για μεγαλύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Στη βενζινοκίνητη έκδοση αυτό είναι αποτέλεσμα νέας χαρτογράφησης αλλαγών σχέσεων.

Στην υβριδική έκδοση, επιτυγχάνεται μέσω υψηλότερης ισχύος από το σύστημα κίνησης και απόκρισης του κινητήρα υπό μερικό ή πλήρες γκάζι αντίστοιχα. Με την επιλογή του Sport mode ενεργοποιείται ο κόκκινος φωτισμός των οργάνων. Το SPORT S+ mode, που διατίθεται με όσα μοντέλα GS φέρουν Adaptive Variable Suspension (AVS), συνδυάζει την αυξημένη απόδοση ισχύος του SPORT S mode με συντονισμένο έλεγχο του Vehicle’s Dynamic Integrated Management (Step 5 VDIM) συμπεριλαμβανομένων των Adaptive Variable Suspension (AVS) και Electric Power Steering (EPS). Το Lexus Dynamic Handling (LDH) προσφέρεται με Variable Gear Ratio Steering (VGRS) και Dynamic Rear Steering (DRS). Όλα αυτά βελτιώνουν την ευστάθεια και κατευθυντικότητα του GS ανταμείβοντας τον οδηγό με την απόλυτη σπορ συμπεριφορά.



Παναθηναϊκός AKTOR: Ίωση ο Σορτς, δεν ακολουθεί την αποστολή στην Αυστραλία
Παναθηναϊκός AKTOR: Ίωση ο Σορτς, δεν ακολουθεί την αποστολή στην Αυστραλία
Βαριά ίωση ο Σορτς - Εκτός αποστολής για Αυστραλία
Βαριά ίωση ο Σορτς - Εκτός αποστολής για Αυστραλία
Eurobasket 2025, Σπανούλης: «Το μεγαλύτερο παιχνίδι τα τελευταία 16 χρόνια, οφείλουμε να κερδίσουμε»
Eurobasket 2025, Σπανούλης: «Το μεγαλύτερο παιχνίδι τα τελευταία 16 χρόνια, οφείλουμε να κερδίσουμε»
Eurobasket 2025: Μικρή εστία έντασης μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων μετά το ματς
Eurobasket 2025: Μικρή εστία έντασης μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων μετά το ματς
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved