Στίβος: «Πράσινες» διακρίσεις στην ημερίδα

Καλή παρουσία είχε το τμήμα στίβου του Παναθηναϊκού κατά την διάρκεια της χθεσινής ημερίδας που ολοκληρώθηκε στο ΣΕΦ.
Γεράσιμος Λυμπέρης
Στίβος: «Πράσινες» διακρίσεις στην ημερίδα

Το «τριφύλλι» είχε τρεις συμμετοχές και ξεχώρισε ο Χρήστος Παπούλιας που κατέκτησε την πρώτη θέση στα 1500μ. ανδρών με επίδοση 3.56.59.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr