«Πρώτη» για τον ΠΑΟ

Χτες το πρωί μαζεύτηκε για πρώτη φορά η ανδρική ομάδα του Παναθηναϊκού και ξεκίνησε επίσημα την προετοιμασία της στην ανοικτή πισίνα των εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ.

«Πρώτη» για τον ΠΑΟ

Από πλευράς διοίκησης το «παρών» έδωσε ο Γενικός Διευθυντής του Συλλόγου, Γιώργος Καρανάσος, ο οποίος μεταξύ άλλων στην ομιλία που είχε προς τους αθλητές, τους ευχήθηκε να έχουν μία καλή αγωνιστική σεζόν.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ.