Μεσογειακοί Αγώνες: Τρίτωσε το... μετάλλιο!

Τρία έγιναν τα μετάλλια της Ελλάδας στους Μεσογειακούς Αγώνες της Μερσίνης.

Μεσογειακοί Αγώνες: Τρίτωσε το... μετάλλιο!

Μετά το ασημένιο μετάλλιο του Αλέξανδρου Νικολαΐδη στο ταεκβοντό και το χάλκινο της ελληνικής ομάδας της ενόργανης γυμναστικής, η Νόρα Δράκου κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 50μ ύπτιο της κολύμβησης.

Η 21χρονη κολυμβήτρια κάλυψε την απόσταση σε 28.66 και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, μένοντας πίσω από τη Σάνια Γιοβάνοβιτς από την Κροατία (28.48), ενώ το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Ιταλίδα Αριάνα Μπαρμπιέρι (28.74).