Από πάρτι σε πάρτι…

Μετά τη γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού και η ανδρική ομάδα του Παλαιού Φαλήρου διοργανώνει πάρτι για την συγκέντρωση χρημάτων.

Από πάρτι σε πάρτι…

Η ανδρική ομάδα πόλο του Παλαιού Φαλήρου διοργανώνει πάρτι στις 19 Φεβρουαρίου στο Club ZINC στη Μαρίνα Φλοίβου, το οποίο θα αρχίσει στις δέκα το βράδυ.

Οι πολίστες ευελπιστούν να συγκεντρώσουν χρήματα προκειμένου να πληρωθούν, αφού είναι απλήρωτοι περίπου τρεις μήνες. Στο τέλος του πάρτι θα γίνει και κλήρωση λαχειοφόρου.