Άρης: «Κάψιμο» στο γυμναστήριο (photos)

Οι «κίτρινοι» εστίασαν στη φυσική κατάσταση το πρωινό του Σαββάτου (3/07)

Μάριος Βλαβιανός
Άρης: «Κάψιμο» στο γυμναστήριο (photos)

Το σαββατιάτικο πρωινό στο Σοχάου της Αυστρίας, βρήκε τους ποδοσφαιριστές του Άρη στο γυμναστήριο για ενδυνάμωση της φυσικής τους κατάστασης με βάρη, ενώ το απόγευμα θα προπονηθούν κανονικά στο γήπεδο

COMMENTS