ΑΕΛ Καλλονής: Χορηγικό… άνοιγμα των Λέσβιων
Οι ιθύνοντες της ΠΑΕ ευελπιστούν να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω χορηγιών προσφέροντας μεγαλύτερη προβολή στις ενδιαφερόμενες εταιρείες
Η παραμονή της Καλλονής στη Super League δίνει τη δυνατότητα στη διοίκηση της ΠΑΕ να ανεβάσει τον πήχη αναφορικά με τις χορηγίες και τα οικονομικά οφέλη που θα της αποφέρουν επισημαίνοντας πως θα παρέχει μεγαλύτερη προβολή στις ενδιαφερόμενες εταιρείες.
«Δίνοντας από απλές έως πολύπλευρες λύσεις διαφήμισης και χορηγίας, η ΚΑΛΛΟΝΗ ευελπιστεί με το νέο της Χορηγικό Πρόγραμμα για την περίοδο 2014-2015 να καλύψει τις απαιτήσεις κάθε εταιρείας ή επιχείρησης, ενισχύοντας παράλληλα την εταιρική της ταυτότητα και το εμπορικό της σήμα.
Για δεύτερη χρονιά στη Superleague, ως μοναδική εκπρόσωπος του νησιωτικού συμπλέγματος του ΒορειοΑνατολικού Αιγαίου, η ΚΑΛΛΟΝΗ στοχεύει σε σύναψη εταιρικών σχέσεων οι οποίες θα έχουν ως στόχο την καλύτερη προβολή του διαφημιζόμενου και του χορηγού καθόλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.
Με υψηλές θεαματικότητες μέσω των τηλεοπτικών μεταδόσεων σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας μας, με φωτογραφική και βίντεο κάλυψη με τα MEDIA μέσα που διαθέτει η ΠΑΕ καθώς και με προσδοκώμενο μέσο όρο εισιτηρίων τα 3000, η ΚΑΛΛΟΝΗ αναμένεται να καταστεί ο ιδανικός φορέας προβολής του νησιού μας και του επιχειρηματικού του κόσμου».