Μίτσελ: «Πήγε καλά η πρόβα»

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών του εμφανίστηκε ο Μίτσελ αμέσως μετά τη νίκη κόντρα στον Εργοτέλη.

Μίτσελ: «Πήγε καλά η πρόβα»

Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Ισπανού τεχνικού:

«Σήμερα έπρεπε να νικήσουμε έναν αντίπαλο που μας δημιούργησε δυσκολίες ειδικά στο πρώτο ημίχρονο».

Για το αν ήταν προετοιμασία για το παιχνίδι με την Άντερλεχτ: «Σήμερα δοκιμάσαμε ποδοσφαιριστές και νομίζω ότι οι πρόβες πήγαν καλά».