ΠΑΟΚ: Πριμ από Σαββίδη για το «διπλό»

Μεγάλη σημασία δίνει ο Ιβάν Σαββίδης στο αποψινό ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης».

ΠΑΟΚ: Πριμ από Σαββίδη για το «διπλό»

Γι’ αυτό ο μεγαλομέτοχος φρόντισε να δώσει έξτρα κίνητρο στους παίκτες του για το «διπλό», προσφέροντάς τους πριμ. Το ποσό δεν έγινε γνωστό, ωστόσο και ο Σαββίδης, όπως και ο Μαρινάκης θέλουν πολύ τη νίκησε αυτό το ντέρμπι που αν και είναι νωρίς, χαρακτηρίζεται ως παιχνίδι τίτλου.

COMMENTS