Μίτσελ: «Γίναμε ομάδα στο δεύτερο»

Ο τεχνικός του Ολυμπιακού υποστήριξε πως η ομάδα του άλλαξε νοοτροπία στο δεύτερο ημίχρονο και για αυτό κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση απέναντι στον Πλατανιά στα Χανιά.

Χρήστος Γιαννούλης
Μίτσελ: «Γίναμε ομάδα στο δεύτερο»

«Μπορεί με την πρώτη ματιά να φανεί πως αυτό ήταν, και πως έγινε η δουλειά του προπονητή. Δεν είναι όμως έτσι, καθώς αυτό που άλλαξε είναι η συμπεριφορά των παικτών. Στο δεύτερο ημίχρονο έπαιξαν σαν ομάδα. Για την εικόνα μας στο πρώτο ημίχρονο δεν έφταιγαν οι Εντινγκά και Φουστέρ, δεν είναι έτσι», είπε χαρακτηριστικά ο Μίτσελ στην κάμερα της Nova, ερωτώμενος για το αν οι αλλαγές που έκανε βοήθησαν στην ανατροπή.