Γιαννούλης: «Έτσι διώχνουν τον κόσμο από τα γήπεδα»

Στην ψυχή που έβγαλαν οι ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου στο «Κλ. Βικελίδης», στάθηκε ο Κώστας Γιαννούλης μετά τη λήξη της αναμέτρησης κόντρα στον Άρη, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα επεισόδια που έλαβαν χώρα μετά το τελευταίο σφύριγμα.

Γιαννούλης: «Έτσι διώχνουν τον κόσμο από τα γήπεδα»

«Δείξαμε ψυχή και καταφέραμε ακόμα και με δέκα παίκτες να πάρουμε το βαθμό της ισοπαλίας», τόνισε αρχικά ο αριστεροπόδαρος άσος των Περιστεριωτών και συνέχισε: «Όσον αφορά στα όσα έγιναν μετά το τέλος του παιχνιδιού, είναι θλιβερά και διώχνουν τον κόσμο από τα γήπεδα».