Γλυφάδα: «Να είστε όλοι εκεί»!

Ανακοίνωση μέσω της οποίας μέσω της οποίας καλεί όλους τους φιλάθλους του ΑΟ Γλυφάδας να δώσουν το «παρών» στο Ελληνικό για το κυριακάτικο (11/03) παιχνίδι με τον Ηλυσιακό εξέδωσε η ΠΑΕ.

Γλυφάδα: «Να είστε όλοι εκεί»!

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της ΠΑΕ ΑΟ Γλυφάδας:

«Αυτή την Κυριακή, 3 Μαρτίου και ώρα 15:00 το μεσημέρι, η Γλυφάδα μας παίζει ενάντια του Ηλυσιακού, στο γήπεδο του Ελληνικού. Η ομάδα σας θέλει όλους κοντά της. Να είστε εκεί!!!».