«Νικήσαμε δίκαια»

Για τη νίκη του Αγρότη επί του ΑΟ Καρδίτσας μίλησε ο τεχνικός του συλλόγου του Λιανοκλαδίου, Μάκης Ζαχαρόπουλος.

«Νικήσαμε δίκαια»

Ο Ζαχαρόπουλος, μιλώντας στο Onsports, τόνισε πως η ομάδα του ήταν καλύτερη και δίκαια πήρε τη νίκη.

Πιο συγκεκριμένα:

«Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Εμείς, δεν πιάσαμε την απόδοση άλλων αγώνων, αλλά δεν κινδυνεύαμε κιόλας. Όταν η Καρδίτσα έμεινε με 10 παίκτες πήραμε τη νίκη την οποία και δικαιούμασταν βάση της εικόνας μας», κατέληξε ο Ζαχαρόπουλος.

Απόντες από τον Αγρότη για την ερχόμενη αναμέτρηση με τον Πύρασο θα είναι οι τραυματίες Βιτσέκας, Καββαδιάς και Τσακμάντας.