Φέργκιουσον: «Μεγαλύτερη απειλή μας η Σίτι»

Το ντέρμπι ανάμεσα στις συμπολίτισσες, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μάντσεστερ Σίτι, πλησιάζει και Σερ Άλεξ Φέργκιουσον αναφέρθηκε στους «πολίτες».

Φέργκιουσον: «Μεγαλύτερη απειλή μας η Σίτι»

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως αυτά τα ματς έχουν τεράστιο ενδιαφέρον. Εδώ και πολλά χρόνια συμβαίνει αυτό. Αυτή τη στιγμή η Σίτι είναι η μεγαλύτερη απειλή για εμάς», είπε ο Φέργκιουσον για το επερχόμενο ντέρμπι και πρόσθεσε:

«Έχουμε κερδίσει πρωταθλήματα που ήμασταν 12 βαθμούς πίσω και το έχουμε χάσει όταν ήμασταν 11 μπροστά. Υπάρχει δρόμος ακόμα, όμως είμαστε έτοιμοι να πάρουμε τη νίκη».