Με αυτό το Unimog οι διακοπές δεν τελειώνουν ποτέ

Με αυτό το Unimog οι διακοπές δεν τελειώνουν ποτέ

Το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα είναι αυτό το διπλοκάμπινο εργαλείο της Mercedes που δεν σταματάει πουθενά και κάνει τα συμβατικά SUV να μοιάζουν με παιχνίδια.

Η Mercedes είναι γνωστή σαν η μοναδική εταιρεία που μπορεί να φτιάξει ένα όχημα που μπορεί να γυρίσει το Nurburing σε λιγότερο από 7 λεπτά και να το πάει μέχρι εκεί φορτωμένο σε ένα φορτηγό που έχει φτιάξει η ίδια εταιρεία και έχει το ίδιο αστέρι για σήμα. Η αλήθεια είναι ότι το εργοστάσιο με βάση τη Στουτγκάρδη μπορεί να βάλει το σήμα του σε οτιδήποτε έχει τροχούς, να το κάνει καλά και να μη θυσιάσει ούτε το ελάχιστο από το κύρος της. 

Ανάμεσα στις SL και τα G Wagen και γενικά την ανεξάντλητη γκάμα της, ένα και μόνο όχημα της Mercedes ξεχωρίζει σαν αυτό που κάνει πραγματικά τα πάντα, το Unimog. Ξεκίνησε την καριέρα του στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια ως η πρόταση της Mercedes στους γεωργικούς ελκυστήρες, δηλαδή στα τρακτέρ, προσθέτοντας στοιχεία από τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, αλλά και τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα σε ένα από τα πολύ πρώιμα crossover οχήματα. 

 

 

Από τότε το Unimog μπορεί να μεταφέρει άπειρους τόνους πατάτας, να κατακτά κορυφές οροσειρών, να συμμετέχει σε αγώνες τύπου Paris-Dakar, να συντηρεί σιδηροδρόμους, να εκχιονίζει δρόμους και φυσικά να αποτελεί βάση για τα πιο σκληροτράχηλα τροχόσπιτα. Ένα λίγο απ’όλα έιναι αυτό το Unimog Doka που βλέπουμε σήμερα. Όπου Doka σημαίνει διπλοκάμπινο εκ του doppelkabine. 

Πρόκειται για το πιο κλασικό Unimog τύπου 406 που παράχθηκε από τα μέσα του ‘60 μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ‘90 και απέκτησε το status του cult οχήματος. Στην καμπίνα του φιλοξενεί 5 ενήλικες, ενώ στην καρότσα του μπορεί να αναπτυχθεί ένα ολόκληρο camping οικοσύστημα για τους επιβάτες. 

 

 

Στο επίκεντρο βρίσκεται φυσικά το σύστημα γραναζιών που επιτρέπει τα κέντρα των τροχών να βρίσκονται πάνω από τους άξονες και τα διαφορικά, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια τις αναρριχητικές δυνατότητες. Μιλώντας για διαφορικά, έχει τρία ενεργά, ενώ η ισχύς του ατμοσφαιρικού diesel των 5,7 λίτρων περνάει μέσα από ένα κιβώτιο 20 ταχυτήτων προσφέροντας απόλυτη ακρίβεια στη διατήρηση συγκεκριμένης ταχύτητας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.    

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr



Παναθηναϊκός AKTOR: Κυκλοφόρησαν κι εξαφανίζονται τα εισιτήρια για τα playoffs της EuroLeague
Παναθηναϊκός AKTOR: Κυκλοφόρησαν κι εξαφανίζονται τα εισιτήρια για τα playoffs της EuroLeague
ΠΑΟΚ - Κλαμπ Μπριζ: Σκληρή ανακοίνωση για περιστατικά μεταπώλησης εισιτηρίων στη ρεβάνς
ΠΑΟΚ - Κλαμπ Μπριζ: Σκληρή ανακοίνωση για περιστατικά μεταπώλησης εισιτηρίων στη ρεβάνς
Παναθηναϊκός AKTOR: Επιβράβευση για τους οπαδούς - Γενική είσοδος με Περιστέρι
Παναθηναϊκός AKTOR: Επιβράβευση για τους οπαδούς - Γενική είσοδος με Περιστέρι
Παναθηναϊκός: «Η σελίδα θα γυρίσει... Ο Μπαρτζωκισμός δεν έχει θέση στο ελληνικό μπάσκετ το 2024»
Παναθηναϊκός: «Η σελίδα θα γυρίσει... Ο Μπαρτζωκισμός δεν έχει θέση στο ελληνικό μπάσκετ το 2024»
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved