Tο νέο Jeep Wrangler Willys 4xe είναι το μέλλον της αυτοκίνησης που θέλουμε

Tο νέο Jeep Wrangler Willys 4xe είναι το μέλλον της αυτοκίνησης που θέλουμε

Ένα αυθεντικό εκτός δρόμου με φιλική προς το περιβάλλον υβριδική τεχνολογία αποδεικνύει ότι συνδυάζονται και τα πιο ασυνδύαστα.

Σε μια εποχή που όλα τα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν SUV από τα κουπέ, μέχρι τις λιμουζίνες και με τη Ferrari Purosangue να είναι το σημείο καμπής για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, στην πιο δύσκολη θέση βρίσκονται μάλλον όσοι ήταν ήδη στο παιχνίδι των τετρακίνητων εκτός δρόμου οχημάτων. Ένα σταυροδρόμι στο οποίο πρέπει να διαλέξουν αν θα νερώσουν το κρασί τους ή θα το πάνε όσο αντέχουν στο ορθόδοξο μονοπάτι, μιας και τετράθυρο κουπέ SUV γίνεται, σκληροτράχηλο εκτός δρόμου SUV, δεν γίνεται. 

Η Jeep έχει εφαρμόσει μια σολομώντειο λύση με περαιτέρω εξημέρωση των Cherokee και Grand Cherokee, κρατώντας το Wrangler όσο πιο αυθεντικό μπορεί. Στην τελευταία του έκδοση που παρουσιάστηκε στο Detroit, το έκανε ακόμα πιο αυθεντικό με την έκδοση Willys 4xe. 

 

 

H έκδοση Willys είναι η πιο σπαρτιατική έκδοση του Wrangler χωρίς περιττές πολυτέλειες με μοναδικά έξτρα όσα το κάνουν ακόμα πιο ικανό εκτός δρόμου, μάλιστα είναι και πιο φτηνή από την έκδοση Sahara και απευθύνεται σε όσους θέλουν να λερώσουν το Wrangler τους. Τώρα όμως ήρθε η ώρα και της plug in έκδοσης του Willys.

To Willys 4xe έχει ένα δίλιτρο τούρμπο μοτέρ και δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν μόνιμη τετρακίνηση, αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 50 χλμ και το πιο βασικό, 380 άλογα συνδυασμένης ιπποδυναμης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δίνει αέρα 25 εκατοστών στο αμάξωμα, ενώ περνάει απροβλημάτιστα μέσα από το νερό, όσο η στάθμη του είναι κάτω από τα 76 εκατοστά. Η κοντύτερη τελική μετάδοση 2,71:1 και τα άβαφα προστατευτικά είναι η τελική υπόσχεση ότι το Willys 4xe θα πάει παντού.

 

 

Μπορεί το υβριδικό Wrangler να είναι ακόμα ακριβό για τις δυνατότητες του μέσου αγοραστικού κοινού, όμως δείχνει κάτι σημαντικό. Ότι ο σταδιακός εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων δεν θα τα κάνει υποχρεωτικά ντε και καλά νερόβραστα και ίδια μεταξύ τους επειδή θα το επιβάλλουν τα μεγάλα εργοστάσια. Η υβριδική τεχνολογία και η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι μονόδρομος, όμως το σε ποια αυτοκίνητα θα μπει, είναι κάτι που θα αποφασίσει το αγοραστικό κοινό με βάση τις επιλογές που θα κάνει. Το Jeep Willys 4xe δείχνει ότι το μέλλον μπορεί να μην είναι βαρετό, αρκεί να κάνει πωλήσεις ώστε να καταφέρει να έχει διαδόχους και μιμητές. 

 

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr



Ρέντη: Διάλογος-σοκ ανήλικων συλληφθέντων - Καμαρώνει που τον περιμένουν στις φυλακές Αυλώνα!
Ρέντη: Διάλογος-σοκ ανήλικων συλληφθέντων - Καμαρώνει που τον περιμένουν στις φυλακές Αυλώνα!
Euroleague: «Καταιγίδα» η Ρεάλ, εύκολα το 1-0! – Highlights και τηλεοπτικό πρόγραμμα
Euroleague: «Καταιγίδα» η Ρεάλ, εύκολα το 1-0! – Highlights και τηλεοπτικό πρόγραμμα
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: «Μπλόκο» της ΕΛΑΣ στη συγκέντρωση φίλων της «Ένωσης» στο ξενοδοχείο της ομάδας!
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: «Μπλόκο» της ΕΛΑΣ στη συγκέντρωση φίλων της «Ένωσης» στο ξενοδοχείο της ομάδας!
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ θα περιμένει τον Μπερνάρ μέχρι την τελευταία στιγμή
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ θα περιμένει τον Μπερνάρ μέχρι την τελευταία στιγμή
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved