ΕΠΣΔΑ: Κληρώνει για το Κύπελλο και Νέους

Η ΕΠΣ Δυτικής Αττικής ανακοίνωσε πως η κλήρωση για την 3η φάση του Κυπέλλου θα γίνει την Τετάρτη 21/11/2012 στις 18:00 στα γραφεία της Ένωσης με τη συμμετοχή των οκτώ ομάδων που προκρίθηκαν από τον προηγούμενο γύρο.

ΕΠΣΔΑ: Κληρώνει για το Κύπελλο και Νέους

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/11/2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΤΗΣ 3ης ΦΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ .

ΛΕΩΝ - ΜΑΝΔΡΑΙΚΟΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΕΛ/ΚΟΣ - ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ - ΠΑΟΚ - ΖΩΦΡΙΑ - ΗΡΑΚΛΗΣ

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ 19:00 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΚΑΙ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ (ΥΠΟΔΟΜΩΝ ) ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ».

COMMENTS