Ιδρύουν σύνδεσμο φιλάθλων στον Ελευσινιακό

Η αγάπη τους για τον Ελευσινιακό, τους οδήγησε στην απόφαση να δημιουργήσουν έναν πυρήνα, που θα αποτελεί τη βάση για να οικοδομηθεί το «σπίτι» των οπαδών που επιθυμούν να τον υποστηρίζουν οργανωμένα.

Κώστας Ζαρέντης
Ιδρύουν σύνδεσμο φιλάθλων στον Ελευσινιακό

Ο λόγος για το διοικητικό στέλεχος του συλλόγου, Μιχάλη Φωτάρα, ο οποίος μαζί με τριάντα ακόμη οπαδούς της ομάδας από την Ελευσίνα, αποφάσισαν να ιδρύσουν τον δικό τους σύνδεσμο, ο οποίος αναμένεται να δηλώσει το «παρών», στον Σαββατιάτικο (29/10) αγώνα με τον Πυρρίχιο.

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας ΕΔΩ.