Μπάσκετ γυνακών: Να διεκδικήσει ότι του αναλογεί

Έτοιμες να τα δώσουν όλα είναι οι παίκτριες του Παναθηναϊκού στο σημερινό παιχνίδι (6.30μ.μ.) στο ΣΕΦ κόντρα στον Ολυμπιακό για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος μπάσκετ γυναικών σύμφωνα με τα όσα είπε στην «ΠΡΑΣΙΝΗ» η Ελένη Καπογιάννη.

Μάριος Βλαβιανός
Μπάσκετ γυνακών: Να διεκδικήσει ότι του αναλογεί

Στο ΣΕΦ για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος μπάσκετ γυναικών κόντρα στον Ολυμπιακό δοκιμάζεται ο Παναθηναϊκός. Οι «πράσινες» ξέρουν ότι μόνο εύκολο έργο δεν έχουν άλλα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τα δώσουν όλα προκειμένου να μπορέσουν να διεκδικήσουν ότι τους αναλογεί από το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr

COMMENTS