Κόβει την πίτα της η ΜΕΝΤ

Την Κυριακή (19/02, 11.30), στο κλειστό της Τούμπας, θα διεξαχθεί η ετήσια εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΜΕΝΤ.

Κόβει την πίτα της η ΜΕΝΤ

Οι διοικούντες τους Θεσσαλονικείς, με ανακοίνωσή τους, καλούν τον κόσμο τους να δώσει το παρών στην εκδήλωση, στο περιθώριο της οποίας θα γίνει και η κλήρωση του τυχερού αριθμού της λαχειοφόρου αγοράς, που διοργανώθηκε για την οικονομική ενίσχυση του συλλόγου.

Η ανακοίνωση: «Η ΜΕΝΤ καλεί όλους τους φίλους, τα μέλη και τους αθλητές στην ετήσια κοπή της πίτας που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου του 2012 και ώρα 11.30 π.μ. Θα ακολουθήσει η κλήρωση του λαχείου».