Ξεμούδιασαν με τους Έφηβους

Παίζοντας μπάσκετ αξιοποίησαν το ρεπό που τους έδωσε χθες (15/02) ο προπονητής τους, Γιάννης Τσακίρης, ο Πάνος Παναγιωταράκος, ο Αντώνης Χρύσης και ο Στέλιος Αυγενικός!

Ξεμούδιασαν με τους Έφηβους

Οι παίκτες του Διαγόρα δεν είχαν προπόνηση κι έτσι οι τρεις τους βρήκαν την ευκαιρία να ενταχθούν στην… εφηβική ομάδα και να παίξουν στο φιλικό με τον Ιβίσκο. Η προετοιμασία των Ροδιτών για την εκτός έδρας αναμέτρηση με την Κηφισιά θα ξεκινήσει σήμερα το απόγευμα (15/02), χωρίς να υπάρχουν αγωνιστικά προβλήματα.