Άρης: Ακόμα ένα κρούσμα κορονοϊού

Οι «κίτρινοι» ανακοίνωσαν ακόμη ένα θετικό κρούσμα Covid-19 το οποίο αφορά σε μέλος του τεχνικού επιτελείου της ομάδας

Μάριος Βλαβιανός
Άρης: Ακόμα ένα κρούσμα κορονοϊού

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης:

«Η ΚΑΕ Άρης ανακοινώνει ότι μετά από σχετικό έλεγχο, βρέθηκε και τρίτο θετικό κρούσμα Covid-19, το οποίο αφορά σε μέλος του επιτελείου της ομάδας μας.

Η ΚΑΕ ακολουθεί πιστά το Υγειονομικό Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, της ΓΓΑ και του ΕΣΑΚΕ, με γνώμονα την υγεία όλων των μελών της ομάδας και ήδη βρίσκεται σε υψηλή ενεργητική επιτήρηση».