Opel Insignia με διπλό Turbo
SHARE

Opel Insignia με διπλό Turbo

Νέος 2.0 CDTI BiTurbo με σύστημα intercooler, σε συνδυασμό με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το αποτέλεσμα: Ευστροφία, άμεση απόκριση, ισχύ: 195 ίππων και ροπή 400 Nm.

Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το πολύ επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Από τον Ιανουάριο του 2012, λανσάρει την κορωνίδα στη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo diesel. Ο δίλιτρος CDTI αποδίδει 195 ίππους. Η κατανάλωση ξεκινά από 5,4 lt./ 100 χλμ (144 g/km CO2). Επομένως, το Insignia BiTurbo είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του σε απόδοση καυσίμου.
Το τεχνολογικό ατού του τετρακύλινδρου common rail diesel είναι ένα σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, κάτι που μέχρι πρότινος περιοριζόταν σε λίγες και ακριβές μάρκες. Όμως η Opel επιχειρεί τώρα να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με all-wheel drive (AWD) και σύστημα Start/Stop. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλους τους τύπους αμαξωμάτων, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από 34.900 Ευρώ.

Με το νέο έτος, θα υπάρξουν περισσότερες καινοτομίες στην οικογένεια Opel Insignia. Όλες οι εκδόσεις AWD μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με πλαίσιο SuperSport που φέρει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut). Έτσι η οδική συμπεριφορά αποκτά ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Επιπλέον, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.

«Σ’ αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες με κυβισμό περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα περισσότερη ισχύ με μείωση 30% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων» σχολιάζει ο επικεφαλής μηχανικός του Insignia, Βόλκερ Σάρφ. «Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα επιτυχημένου ‘downsizing’ από την Opel».

Πέρα από την αύξηση των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.

Πόσο κοστίζει μια «συγγνώμη»;
Πόσο κοστίζει μια «συγγνώμη»;
Η Euroleague παίζει στη Novibet με πλούσια ειδικά στοιχήματα!
Η Euroleague παίζει στη Novibet με πλούσια ειδικά στοιχήματα!
Επέστρεψε στη γενέτειρά του ο Εμπαπέ (photos & video)
Επέστρεψε στη γενέτειρά του ο Εμπαπέ (photos & video)
ΟΦΗ: Μέσα και ο Μιχόγεβις για Ολυμπιακό
ΟΦΗ: Μέσα και ο Μιχόγεβις για Ολυμπιακό


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies