Το ρίσκο του Φέτελ

Το ρίσκο του Φέτελ

Μπορεί να κέρδισε την pole position όμως ο Φέτελ ρισκάρει στον αγώνα με τη χρήση του «κοντού» κιβώτιου ταχυτήτων, που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς των άλλων ομάδων το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο του Γερμανού μπορεί να του εξασφαλίσει καλή εκκίνηση (μέσω της επιτάχυνσης) αλλά του περιορίζει την τελική ταχύτητα. Έτσι πρέπει να ξεφύγει και να απομακρυνθεί πολύ από τους αντιπάλους του στο ξεκίνημα του αγώνα.
Η περιορισμένη τελική ταχύτητα φάνηκε από τα Onboard πλάνα στην ευθεία. Αυτό του έδωσε πλεονέκτημα στα δοκιμαστικά όμως στον αγώνα, στα σημεία όπου επιτρέπετε η χρήση της κινούμενης πτέρυγας (DRS), ο Γερμανός θα είναι εκτεθειμένος.


Επίσης οι μετρήσεις έδειξαν πως ο Φέτελ είχε 327,7 χλμ τελική όταν ο Αλόνσο είχε 342,2 χλμ, ο Βέμπερ 336,1 χλμ, ο Μπάτον  333,1 χλμ  και ο Χάμιλτον  332,7 χλμ. 

Μένει να δούμε τι θα γίνει στον αγώνα



Λίστα Forbes: «Βασιλιάς» και πάλι ο Ρονάλντο - Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές του 2025
Λίστα Forbes: «Βασιλιάς» και πάλι ο Ρονάλντο - Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές του 2025
Μπαρτσελόνα 28 καρατίων, κατέκτησε τον τίτλο και έκανε το 9ο νταμπλ!
Μπαρτσελόνα 28 καρατίων, κατέκτησε τον τίτλο και έκανε το 9ο νταμπλ!
«Γιάννη μη φύγεις», το μήνυμα του Χάουαρντ στον Αντετοκούνμπο – Η άποψη του Μπάρκλεϊ
«Γιάννη μη φύγεις», το μήνυμα του Χάουαρντ στον Αντετοκούνμπο – Η άποψη του Μπάρκλεϊ
Τρόμος στη Βαρκελώνη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε οπαδούς πριν το Εσπανιόλ – Μπαρτσελόνα
Τρόμος στη Βαρκελώνη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε οπαδούς πριν το Εσπανιόλ – Μπαρτσελόνα
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved