Ολυμπιακός: Το photostory της «ερυθρόλευκης» πίτας!
Ευκαιρία για να χαλαρώσουν από την καθημερινότητα των προπονήσεων είχαν οι παίκτες του Ολυμπιακού το μεσημέρι της Πέμπτης (10/1) καθώς πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Το «παρών» στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη έδωσε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος μετά τον χαιρετισμό που απεύθυνε μοίρασε τα κομμάτια στους ποδοσφαιριστές.
Δείτε τις φωτογραφίες από την κοπή της «ερυθρόλευκης» πίτας:
Photo 1/12
Photo 2/12
Photo 3/12
Photo 4/12
Photo 5/12
Photo 6/12
Photo 7/12
Photo 8/12
Photo 9/12
Photo 10/12
Photo 11/12
Photo 12/12