Δύο χρόνια εκτός η Μπαλτσιουνάιτε

Η Ζιβίλ Μπαλτσιουνάιτε, τιμωρήθηκε με δύο χρόνια αποκλεισμό από τους στίβους, σύμφωνα με απόφαση της  Ομοσπονδίας  της Λιθουανίας, λόγω χρήση απαγορευμένων ουσιών.

Δύο χρόνια εκτός η Μπαλτσιουνάιτε

Στην πρωταθλήτρια Ευρώπης του μαραθωνίου το 2010, στη Βαρκελώνη, η εξέταση ούρων που της έγινε, μετά τον αγώνα, έδειξαν υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης,.

Η τιμωρία της ισχύει από τις 6 Σεπτεμβρίου του 2010.