Παναθηναϊκός: Με έξι μετάλλια οι κολυμβητές

Οι κολυμβητές του Παναθηναϊκού είχαν εξαιρετική παρουσία στο χειμερινό πρωτάθλημα κολύμβησης που έγινε στο Παπαστράτειο, καθώς κατέκτησαν έξι μετάλλια.

Παναθηναϊκός: Με έξι μετάλλια οι κολυμβητές

Δύο χρυσά, ένα ασημένιο και τρία χάλκινα ήταν ο απολογισμός των «πράσινων» κολυμβητών που πλέον βάζουν πλώρη για το χειμερινό πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών, σε συνδυασμό με την τελική φάση του σχολικού πρωταθλήματος.

Οι αθλητές που κατέκτησαν τα μετάλλια είναι οι:

Χρυσά μετάλλια: Φιλιππάκος Λάζαρος (100μ Ελευθερο και 200μ Μικτή ατομική εφήβων)

Ασημένιο μετάλλιο: Φιλιππάκος Λάζαρος (200μ Ελεύθερο Εφήβων)

Χάλκινα μετάλλια: Αντώνογλου Μαριτίνα (50μ Πεταλούδα Νεανίδων) και Τσιλιμιδός Γεράσιμος (200μ Μικτή και 400μ Μικτή ατομική Εφήβων).

Δείτε αποκλειστικά βίντεο στο Onsports TV