Δύο παίκτες από ΠΑΟΚ η Κέρκυρα

Σημαντικά ενισχύεται ενόψει της παρουσίας της στην Α1 την ερχόμενη σεζόν η Κέρκυρα.

Δύο παίκτες από ΠΑΟΚ η Κέρκυρα

Οι νεοφώτιστοι προχώρησαν στην απόκτηση των Κώστα Παυλίδη και Λάμπρου Βογιατζόγλου από τον ΠΑΟΚ.

Οι δύο πολίστες υπέγραψαν συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους με τους Φαίακες.