Ως το 2016 ο Μάρεϊ στο Queen's Club

Ο Αντι Μάρεϊ δεσμεύτηκε στους διοργανωτές του Queen's Club να μετέχει στο τουρνουά ως το 2016.

Ως το 2016 ο Μάρεϊ στο Queen's Club

«Από την πρώτη μου νίκη στο τουρ πριν επτά χρόνια στο τουρνουά, πάντα ήθελα να παίζω στο τουρνουά του Queen's Club» είπε ο κορυφαίος βρετανός τενίστας. «Εχω κατακτήσει το τρόπαιο δύο φορές ως τώρα και θέλω να το κατακτήσω ξανά πολλές φορές ακόμη».
Εκ μέρους των διοργανωτών τονίστηκε πως δεν είναι τυχαία η ανακοίνωση του Μάρεϊ με την επέκταση της συνεργασίας του BBC με το τουρνουά.

COMMENTS