Πραγματοποιεί Γενική Συνέλευση η ΚΟΕ

Η Κολυμβητική Ομοσπονδία πραγματοποιεί την Κυριακή τακτική Γενική Συνέλευση με θέμα τον διοικητικό και οικονομικό απολογισμό για το 2011.

Πραγματοποιεί Γενική Συνέλευση η ΚΟΕ

Τον διοικητικό της και οικονομικό της απολογισμό για το 2011 θα συζητήσει στην τακτική Γενική Συνέλευση η ΚΟΕ, την οποία έχει προγραμματίσει για την Κυριακή στο ξενοδοχείο London.

Η πρώτη σύγκληση είναι για τις 09.00 το πρωί και σε περίπτωση μη απαρτίας, η δεύτερη, στις 10.00.

Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται ακόμη η έγκριση ισολογισμού για το 2011, η έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής ΚΟΕ για το 2011 και η τροποποίηση κανονισμού μετεγγραφών της ΚΟΕ.

COMMENTS