ΠΑΟΚ: Η παρακάμερα από το ΟΑΚΑ (video)

Η «ασπρόμαυρη» ματιά από το παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.

ΠΑΟΚ: Η παρακάμερα από το ΟΑΚΑ (video)

Το πρώτο εκτός έδρας παιχνίδι του στην εποχή του κορονοϊού έκανε ο ΠΑΟΚ, παίζοντας με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Η κάμερα του PAOK TV κατέγραψε την άφιξη της ομάδας του Άμπελ Φερέιρα στο Ολυμπιακό Στάδιο και τις αντιδράσεις του πάγκου την ώρα του αγώνα, ο οποίος έληξε χωρίς σκορ.

Δείτε το βίντεο…

COMMENTS