Μίτσελ: «Δεν κάναμε το παιχνίδι μας»

Καθόλου ικανοποιημένος δεν έμεινε ο Μίτσελ μετά την κάκιστη εμφάνιση των παικτών του κόντρα στον Πλατανιά

Μίτσελ: «Δεν κάναμε το παιχνίδι μας»

Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε ότι η ομάδα του μπήκε χαλαρή στο γήπεδο και δεν έπαιξε το παιχνίδι της.

Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της Nova:

«Ήταν μία δύσκολη νίκη γιατί δεν κάναμε το παιχνίδι μας. Ξεκινήσαμε πολύ χαλαρά το παιχνίδι και στη συνέχεια υπήρχε νευρικότητα για να πάρουμε το αποτέλεσμα».