Ολυμπιακός: Οι ευχές του Μίτσελ (tweet)
Στο γήπεδο πέρασαν την πρωτοχρονιά οι παίκτες και η τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού, με τον Μίτσελ όμως να μην παραλείπει να στείλει τις ευχές του για το 2015.
Ο Ισπανός τεχνικός με τιτίβισμά του ευχήθηκε σε όλο τον κόσμο «καλή χρονιά», ελπίζοντας η νέα χρονιά να είναι καλύτερη. Την ίδια ώρα, περιμένει κι εκείνος από τη διοίκηση των «ερυθρόλευκων», τα δικά του… δωράκια, δηλαδή παίκτες που θα βοηθήσουν την ομάδα να συνεχίσει τις ψηλές πτήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Δείτε το τιτίβισμα του Μίτσελ:
Καλή χρονιά! Ελπίζω το 2015 να είναι ακόμα καλήτερο! Feliz año! Espero que 2015 sea aún mejor! pic.twitter.com/L3Gfi0SAUk
— Míchel (@MichelFootball) January 1, 2015
COMMENTS