Ναπολεόνι: «Στόχος οι όμιλοι»

Ώρα για ξεκούραση πλέον στον Ατρόμητο σύμφωνα με τον Ιταλό επιθετικό

Ναπολεόνι: «Στόχος οι όμιλοι»

Όντας ο μεγάλος πρωταγωνιστής της αναμέτρησης με τον Αστέρα Τρίπολης, καθώς πέτυχε τα 2 από τα 3 γκολ του Ατρόμητου, ο Ναπολεόνι δικαίως τράβηξε πάνω του τα φώτα μετά το τέλος του αγώνα. Ο Ιταλός λοιπόν αφενός έδωσε το… σύνθημα για ξεκούραση, ενώ τόνισε πως στόχος είναι πλέον η είσοδος στους ομίλους του Europa League.

«Καταφέραμε να πάρουμε αυτό που θέλουμε και τώρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε. Έπρεπε να δείξω ότι πρέπει να βοηθήσω την ομάδα μου, αλλά με βοήθησαν και οι συμπαίκτες μου. Ο στόχος μας τώρα είναι να φτάσουμε στους ομίλους, μακάρι να τα καταφέρουμε, αλλά χρειαζόμαστε και την τύχη που δεν είχαμε σε προηγούμενα ματς» επεσήμανε μετά το τέλος του αγώνα.

COMMENTS