Μίτσελ: «Κάναμε ολοκληρωμένο παιχνίδι»

Ο Μίτσελ έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από τη νίκη του Ολυμπιακού απέναντι στον Πανιώνιο με 2-0.

Μίτσελ: «Κάναμε ολοκληρωμένο παιχνίδι»

Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε συγκεκριμένα: «Είμαι ικανοποιημένος, γιατί κάναμε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι. Δεν εγκαταλείψαμε την προσπάθεια και αυτό έπρεπε να κάνουμε για να βγούμε νικητές. Η αλήθεια είναι πως είχαμε το μυαλό μας μόνο στο σημερινό παιχνίδι. Δεν μειώσαμε καθόλου την έντασή μας και έπρεπε να κερδίζαμε από το ημίχρονο».