ΠΑΟΚ: Τίμησε τον Παρίδη

Συνέχεια στις βραβεύσεις των άσων του παρελθόντος από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με τον Δημήτρη Παρίδη να τιμάται πριν την έναρξη του αγώνα της Κυριακής (01/09) με τον Πανιώνιο στην Τούμπα.

Χρήστος Γιαννούλης
ΠΑΟΚ: Τίμησε τον Παρίδη

Ο 58χρονος, σήμερα, Δημήτρης Παρίδης ήταν μια από τις μεγάλες «δόξες» του ΠΑΟΚ τη δεκαετία του ’70. Ένα από τα καλύτερα εξτρέμ που πέρασαν από το ελληνικό ποδόσφαιρο, με τρομερή ταχύτητα και τεχνική κατάρτιση. Στον «δικέφαλο του Βορρά» τον έφερε ο αείμνηστος πρόεδρος, Παντελάκης, από την Καβάλα. Ο Παρίδης κατέκτησε με τους Θεσσαλονικείς το πρωτάθλημα της περιόδου 1975-76 και 2 κύπελλα, το 1972 και το 1974. Μετά από 186 εμφανίσεις και 49 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις με τον ΠΑΟΚ, αποχώρησε από την ενεργό δράση.

Πριν από την έναρξη του αγώνα με τον Πανιώνιο, τιμήθηκε από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ δια χειρός Παναγιώτη Ποικιλίδη. Ο Δημήτρης Παρίδης χειροκροτήθηκε θερμά στην Τούμπα, παρέλαβε το βραβείο του αλλά και μια φανέλα της ομάδας με το όνομά του, εμφανώς συγκινημένος…