«Ντου» στο «Γρ. Λαμπράκης»

Ορισμένοι φίλαθλοι μπήκαν ορμητικά στο γήπεδο της Καλλιθέας, χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο.

«Ντου» στο «Γρ. Λαμπράκης»

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για 40-50 οπαδούς του Ιωνικού, οι οποίοι και «αντάλλαξαν» μπουκάλια με τους φιλάθλους των γηπεδούχων.

Ευτυχώς τα πνεύματα ηρέμησαν, με την επέμβαση των ψυχραιμότερων.

COMMENTS