Πρωτομαγιά στο γήπεδο ο Ηλυσιακός

Προπόνηση στο Γουδή περιελάμβανε το σημερινό (1/05) πρόγραμμα του Ηλυσιακού, μια και ο Σάκης Δέδες δεν έδωσε ρεπό στους παίκτες του την Πρωτομαγιά.

Πρωτομαγιά στο γήπεδο ο Ηλυσιακός

Οι «κιτρινόμαυροι» προπονήθηκαν στο Γουδή, δίνοντας έμφαση στα τελειώματα των φάσεων. Όλοι οι ποδοσφαιριστές βρίσκονται στη διάθεση του Σάκη Δέδε, εκτός από τον Αντώνη Βατίστα, ο οποίος συνεχίζει τις θεραπείες του.

Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη (2/05) στις 17.00 ο Ηλυσιακός έχει προγραμματίσει φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Αθηναϊκό στο γήπεδο του Βύρωνα.