«Απέδειξα πως μπορώ να μείνω»

Ο υπηρεσιακός τεχνικός της Ρόμα, Βιντσέντζο Μοντέλα με δηλώσεις του τόνισε πως απέδειξε ότι μπορεί να παραμείνει στον πάγκο των «λούπι» ως μόνιμος.

«Απέδειξα πως μπορώ να μείνω»

«Ήταν λίγο περίεργο να ακούω για το μέλλον μου από το Τύπο. Πριν από μια εβδομάδα ήταν 90% σίγουρο πως θα παραμείνω ενώ τώρα είναι 10%, σύμφωνα με τις εφημερίδες», δήλωσε αρχικά ο 36χρονος τεχνικός των «τζαλορόσι».

«Νομίζω πως κατά την διάρκεια της περιόδου αξιολογήθηκα από την διοίκηση και απέδειξα πως μπορώ να κάνω την δουλειά του τεχνικού σε μόνιμη βάση. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία και την επόμενη εβδομάδα θα ξέρω τι θα γίνει».

Τέλος, ο Μοντέλα θέλησε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του στην οικογένεια Σένσι η οποία μετά από χρόνια δεν θα είναι η ιδιοκτήτρια της Ρόμα, η οποία πουλήθηκε στο Αμερικάνο επιχειρηματία, Τόμας Ντι Μπενεντέτο.

«Θέλω να ευχαριστήσω την πρόεδρο, Ροζέλα Σένσι και όλη την οικογένεια της, η οποία έδειξε με πάθος το πόσο αφοσιωμένη είναι στην ομάδα».

COMMENTS