Άρχισε το τουρνουά

Το τουρνουά «Κυπέλλου Ήθους Μίμης Παπαϊωάννου» ξεκίνησε με δύο αγώνες που ολοκληρώθηκαν σήμερα (27/4)  το πρωί.

Άρχισε το τουρνουά

Οι αγώνες είχαν διάρκεια 60 λεπτών και το πρόγραμμα άνοιξε με την αναμέτρηση του Εργοτέλη με τις Κρήσσες σε ένα παιχνίδι που τελείωσε ισόπαλο (3-3).

Στο άλλο παιχνίδι της ημέρας, τα Χανιά υποδέχτηκαν τη Σητεία με τις πρώτες να επικρατούν εύκολα με 3-0.

Τέλος, το απόγευμα θα διεξαχθούν δύο ακόμη αγώνες που είναι οι εξής: ΠΑΟΚ - Κρήσσες Ρεθύμνου (17:00) και Εργοτέλης - Χανιά (18:30).

COMMENTS