«Στόχος το Champions League»

Ο αρχηγός της Ρόμα, Φραντσέσκο Τότι υπογράμμισε πως οι «τζαλορόσι» έχουν ως στόχο την έξοδο στο Champions League της επόμενης περιόδου.

«Στόχος το Champions League»

Ο 34χρονος επιθετικός των «Λύκων» πέτυχε και τα δυο τέρματα στην νίκη επί της Λάτσιο και μείωσε έτσι την απόσταση από την συμπολίτισσα η οποία είναι και αυτή στο «κυνήγι» του εισιτηρίου του Champions League.

«Απολαμβάνουμε την επιτυχία μας αυτή την στιγμή. Αλλά πρέπει γρήγορα να κοιτάξουμε μπροστά για να πετύχουμε τον στόχο μας ο οποίος είναι να προκριθούμε στο Champions League της νέας περιόδου. Θα πάμε στην Φλωρεντία για να πάρουμε την νίκη», κατέληξε ο «καπιτάνο» της Ρόμα.

COMMENTS