Από Τετάρτη (6/6) διακοπές στην Αχαϊκή

Την Τετάρτη (6/6) ολοκληρώνεται η χρονιά για τους παίκτες της Αχαϊκής, με δείπνο που θα παραθέσει η διοίκηση.

Από Τετάρτη (6/6) διακοπές στην Αχαϊκή

Ο πρόεδρος Παναγιώτης Γκοτσόπουλος, αναμένεται να καταβάλλει τους μισθούς των παικτών και να τους αποχαιρετίσει, καθώς θα αποχωρήσει από τη θέση του, αλλά θα μείνει κοντά στην ομάδα.

Στον πάγκο της Αχαϊκής αναμένεται να παραμείνει ο Γιάννης Ζερβεδάς, ενώ τη νέα περίοδο αναμένεται να μειωθεί το μπάτζετ, καθώς στόχος είναι να αποκτηθούν νεαροί παίκτες από την ευρύτερη περιοχή.