Χωρίς άγχος η Εθνική

Χωρίς άγχος η Εθνική

Η Εθνική ομάδα μετά από καιρό έδειξε θετικά σημάδια στη Ρώμη, παρά την ήττα με 2-0 από την Ιταλία. Χωρίς άγχος θα υποδεχτεί τη Βοσνία και είναι στις δυνατότητές της να βρει ένα γκολ.

Η Εθνική ομάδα παρουσιάστηκε μεταμορφωμένη προς το πολύ καλύτερο στην ήττα με 2-0 από την Ιταλία στο «Ολίμπικο». Σωστή τακτικά και ανασταλτικά, δεν επέτρεψε πολλά πράγματα στους «ατζούρι», είχε τις στιγμές της τόσο για να προηγηθεί όσο και για να ισοφαρίσει, μετά το 1-0 του 62’ από το πέναλτι του Ζορζίνιο. Εδειξε μετά από καιρό θετικά σημάδια και μπορεί οι ελπίδες πρόκρισης να έχουν χαθεί προ πολλού, στα εναπομείναντα τρία ματς του γκρουπ η Εθνική θα παίξει χωρίς άγχος και όπου βγει. Κόντρα στη Βοσνία που καίγεται για το αποτέλεσμα, η Εθνική μπορεί να βρει ευκαιρίες και το γκολ, σε τιμή 2,00 το G/G στον ΟΠΑΠ.

Κομβικό ματς στον τέταρτο όμιλο των προκριματικών του Euro, αυτό μεταξύ της Ελβετίας και της Ιρλανδίας. Οι Ελβετοί με γκολ που δέχτηκαν στο 85’ από τη Δανία το Σάββατο ηττήθηκαν με 1-0 και έχασαν πολύτιμο έδαφος στη μάχη της πρόκρισης στην τελική φάση. Απέχουν τέσσερις βαθμούς από την αποψινή αντίπαλο Ιρλανδία αλλά και με παιχνίδι λιγότερο, οι Ιρλανδοί από την πλευρά τους έχασαν τεράστια ευκαιρία το Σάββατο, μένοντας στο 0-0 με την Γεωργία στην Τιφλίδα. Η Ελβετία είναι σαφώς πιο ποιοτική ομάδα από τους άτεχνους Ιρλανδούς και θα την εμπιστευθούμε, στο 1,50 ο άσος στον ΟΠΑΠ.

ΠΡΟΤΑΣΗ

(21:45): ΕΛΛΑΔΑ – ΒΟΣΝΙΑ: G/G (2,00)
(21:45): ΕΛΒΕΤΙΑ – ΙΡΛΑΝΔΙΑ: 1 (1,50)



ΠΑΟΚ: Το Μουντιάλ ανέβασε τις μετοχές του Ζίβκοβιτς – Μπήκε στα ραντάρ της Γιουβέντους
ΠΑΟΚ: Το Μουντιάλ ανέβασε τις μετοχές του Ζίβκοβιτς – Μπήκε στα ραντάρ της Γιουβέντους
Super League 2: Ενδιαφέρον σε Αιγάλεω και Ευκαρπία
Super League 2: Ενδιαφέρον σε Αιγάλεω και Ευκαρπία
League Cup «Νίκος Σαμαράς»: Φαβορί ο Μίλωνας, για την έκπληξη ο Πήγασος Πολίχνης
League Cup «Νίκος Σαμαράς»: Φαβορί ο Μίλωνας, για την έκπληξη ο Πήγασος Πολίχνης
Αδράνεια ύπνου: Τι είναι και πώς συνδέεται με τη διατροφή & την άσκηση
Αδράνεια ύπνου: Τι είναι και πώς συνδέεται με τη διατροφή & την άσκηση