Κρόνος Αγ. Δημητρίου: «Ανάσανε» απέναντι στον ΠΑΟΚ

Μεγάλη βαθμολογική ανάσα πήρε ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου, στη μάχη που δίνει για παραμονή στην Α1 Γυναικών.

Κρόνος Αγ. Δημητρίου: «Ανάσανε» απέναντι στον ΠΑΟΚ

Στην αναμέτρηση που άνοιξε την αυλαία της 14ης αγωνιστικής οι παίκτριες του Θάνου Σόφτση φιλοξένησαν και κέρδισαν με 61-53 τον ΠΑΟΚ, φθάνοντας στην τρίτη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα. Οι Θεσσαλονικιές προηγήθηκαν με 10-8 στο 5’, αλλά η συνέχεια άνηκε στον Κρόνο, που πέρασε μπροστά με 15-12 στο φινάλε του δεκαλέπτου. Ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν το έβαλε κάτω κι έκανε την ανατροπή, 22-18 στο 15’ και 32-27 στο ημίχρονο. Δεν άλλαξε το σκηνικό μέχρι και το 25’, με τον ΠΑΟΚ να κρατάει σταθερά το προβάδισμα χωρίς όμως να μπορεί να αποσπαστεί (32-35 στo 25′). Οι γηπεδούχες δεν είχαν πει την τελευταία λέξη τους και εξαπολύοντας την τελική αντεπίθεσή τους στο τέταρτο δεκάλεπτο (52-49 στο 35′) έφθασαν στην κατάκτηση του ροζ φύλλου και μάλιστα κάλυψαν και τη διαφορά της ήττας τους στην Πυλαία!

Διαιτητές: Δημόπουλος, Λιότσος.
Δεκάλεπτα: 15-12, 27-32, 47-43, 61-53.
Κρόνος Αγ. Δημητρίου (Σοφτσης): Σπαθάρου 17 (3), Τσουκαλά 10, Μίχου 9, Εμμανουηλίδου 8 (2), Καλαμπάκου 6 (1), Χάρι 6 (14ρ.), Λουκάτου 5, Μαντά, Χιώτη, Μυλωνάκη.
ΠΑΟΚ (Νανάκος): Τελλίδου 17 (4), Έιβερι 15, Βουκισεβιτς 12, Αγγελίδου 5, Βασιλειάδου 2, Σπανίδου 2, Τσελεμπή.

Δείτε αποκλειστικά βίντεο στο Onsports TV.

COMMENTS