«Πράσινο» μετάλλιο στην ξιφασκία

Θετική εμφάνιση πραγματοποίησε το τμήμα ακαδημίας ξιφασκίας του Παναθηναϊκού στο κύπελλο ξίφους μονομαχίας U17.

Γεράσιμος Λυμπέρης
«Πράσινο» μετάλλιο στην ξιφασκία

Ο αθλητής του ΠΑΟ Παντελής Καραγιάννης πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο ενώ ο Αποστόλης Αντωνακάκης ήταν 20ος και ο Γιώργος Γέρου 35ος.Στα κορίτσια η Ειρήνη Απέργη κατέλαβε την 37η θέση.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr