Κολύμβηση: Πεντάδα Ελλήνων στο Ντέμπρετσεν

Στο Ανοιχτό Ουγγρικό Πρωτάθλημα, που θα φιλοξενηθεί στο Ντέμπρετσεν, θα πάρουν μέρος και πέντε Έλληνες κολυμβητές και κολυμβήτριες.

Κολύμβηση: Πεντάδα Ελλήνων στο Ντέμπρετσεν

Οι αγώνες θα διεξαχθούν στην ουγγρική πόλη από 16 έως 19 Ιουλίου και μεταξύ των συμμετεχόντων θα είναι και ο Ανδρέας Βαζαίος που θα ριχθεί στη μάχη των 100μ., 200μ. ελεύθερο, 50μ., 100μ. πεταλούδα, 50μ. πρόσθιο, 100μ. ύπτιο και 200μ. μικτή ατομική, ο Κρίστιαν Γκολομέεβ ο οποίος θα συμμετάσχει στα 50μ., 100μ. ελεύθερο και 50μ. πεταλούδα, ο Κώστας Μαρκόζης στα 50μ., 100μ. και 200μ πεταλούδα, ο Στέφανος Δημητριάδης στα 50μ., 100μ. και 200μ. πεταλούδα, ο Μιχάλης Κοντιζάς στα 50μ., 100μ. και 200μ. ύπτιο και η Κρίστελ Βουρνά στα 50μ., 100μ. πεταλούδα, 50μ. και 100μ. ελεύθερο.

Συνοδός τους είναι ο προπονητής Μανώλης Κουτσουδάκης. Σημειώνεται ότι πλην του Κοντιζά, που μετέβη με δικά του έξοδα στην Ουγγαρία, οι υπόλοιποι προετοιμάζονται για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών που είναι προγραμματισμένο να λάβει χώρα το διάστημα 18-24 Αυγούστου στο Βερολίνο.